sobota, 6 października 2012

Podsumowanie akcji "Lećmy w kulki!" plus niespodzianka

Bardzo fajnie się z Wami latało w kulki. Mocna grupa 65 uczestników nakulkowała 114 wpisów - a każdy przepis po prostu genialny, żadnej kulki w płot ;)
Serdecznie Wam dziękuję!!!!
Chciałam jeszcze dodać, że spośród naszych kulkowych wpisów wybiorę swojego faworyta, a jego autorowi podaruję coś miłego. Proszę tylko o wyrozumiałość: Wasze przepisy są tak wspaniałe, że wybór nie będzie łatwy i zajmie mi trochę czasu.
A oto podsumowanie, czyli o tym, kto czym strzelał ;)

14 komentarzy:

  1. Wielkie dzięki Patysko za ciekawy konkurs! Tyle wspaniałych przepisów... Moim faworytem są kulki chlebowe Tarzynki, które czym prędzej przetestuje.Jestem pod wrażeniem wszystkich pomysłów. CHAPEAU BAS dla wszystkich uczestników!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kulki chlebowe są bardzo fajowe ;) Szacun, szacun ;)

      Usuń
  2. Ja też dziękuję, że mogłam dołączyć z moimi kulkami:)
    A najwięcej inspiracji biorę z podsumowania akcji i teraz też przeglądając przepisy wynotowałam kilka , na które mam ochotę:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło leciało się z Tobą w kulki! :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. a nagroda będzie kulkowata?
    Kochana, czy ja Twojego bloga mogę znaleźć na FB czy nie?
    :)
    Pozdrawiam :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywista, że kulkowata. Ale to będzie taki maciupeńki, niezobowiązujący, acz niezwykle przydatny w kuchni gadżecik ;)
      Dziękuję za polubkę! :-* Ja zupełnie nie fejsbukowa, ale jak znajdę kogoś, kto mi najaśni co i jak z tym facebookiem to może tam będę brylować ;)
      Całusy.

      Usuń
  5. Bardzo fajna akcja i fajne podsumowanie. Dzięki Patysko. Tyle tu kulkowych inspiracji! Nic tylko iść do kuchni i gotować :). Zupełnie się nie spodziewałam, że kulki chlebowe tak Wam się spodobają. Cieszę się z tego ogromnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie mogę! Nie wiedziałam, że to Twoja akcja! Też bym coś zakulkowała specjalnie! Żałuję:( Ale przepisy ciekawe i z pewnością w nie pozaglądam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atiti, niedobra dziewczynka ;) Też żałuję, ale cóż, na władze nie poradze ;)

      Usuń

Smakołyki uwielbiają Twoje komentarze i bardzo za nie dziękują!